Objednávka
Objednávkou na serveru www.ajtakhradec.cz/hudebnipranic vznikne smlouva o dílo, z které mi vyplývá závazek poskytnout vám službu, spočívající ve vytvoření písně na přání s pomocí umělé inteligence.
Podklady pro vytvoření písně
Jako podklad pro plnění objednávky mi poskytnete řádně specifikované požadavky na píseň.
Hudební žánr
Jazyk textu
Klíčová slova a věty, které mají v písni zaznít
Emailovou adresu, kam bude píseň doručena
Dodací lhůta
Při potvrzení objednávky Vám sdělím dodací lhůtu, která je zpravidla 5 pracovních dnů od podkladů pro vytvoření písně.
Pokud nelze z mé strany dodržet sjednanou dodací lhůtu následkem okolnosti vylučující protiprávnost, nemáte právo na náhradu škody. Okolností vylučující protiprávnost se rozumí zejména válka, mobilizace, vnitřní nepokoje, stávka, výluka, nedostatek materiálu zapříčiněný dodavatelem ze shora uvedených důvodů, poškození strojů a zařízení následkem živelných pohrom či při vnitřních nepokojích. Můžu v případě uvedeném v předchozí větě zcela nebo částečně od smlouvy odstoupit nebo po dohodě s vámi dodací lhůtu přiměřeně prodloužit.
Předání vytvořené písně
Vytvořenou píseň dostanete e–mailem.
Nevyzvednutím písně není dotčen můj nárok na zaplacení díla.
Ceny a platby
Cena díla bude účtována následovně, nedohodneme – li se písemně jinak:
Účtuji 399Kč za 1 vytvořenou píseň.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Gorazdova 1969/24
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
Ručení za vady a náhrady škody
Za obsah písně nese odpovědnost zákazník.
Naše služba poskytuje pouze technické zpracování písně na přání.
Při oprávněné reklamaci odstraním vadu bezplatně, případně se s vámi dohodnu na snížení ceny, nebo náhradní dodávce.
Obchodní podmínky vypracované dle ustanovení § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
Spory plynoucí ze závazkových vztahů, kterých se týkají tyto smluvní podmínky budou řešeny podle právního řádu České republiky s vyloučením kolizních norem.
Smluvní strany se podle zákona o rozhodčím řízení a o výkonu rozhodčích nálezů č. 216/1994 Sb., v platném znění, dohodly, že veškeré jejich spory vzniklé z této smlouvy a nebo v souvislosti s ní budou rozhodovány podle českého práva v rozhodčím řízení před jediným rozhodcem podle Jednacího řádu rozhodčího řízení vydaného Unií pro rozhodčí a mediační řízení ČR, a.s., IČ: 271 66 147 (dále jen „Unie“) a zveřejněného na internetové adrese www.urmr.cz, přičemž rozhodce bude ke dni doručení žaloby zapsán v Seznamu rozhodců vedeném Unií a smluvní strany tímto výslovně pověřují Unii, aby určila podle Jednacího řádu rozhodčího řízení rozhodce pro rozhodčí řízení, založené touto rozhodčí doložkou. Smluvní strany tímto pověřují takto určeného rozhodce k rozhodování všech sporů ve formě Řízení on–line podle části čtvrté Jednacího řádu rozhodčího řízení. Smluvní strany výslovně prohlašují, že před podpisem rozhodčí smlouvy měly a mají možnost seznámit se s Jednacím řádem rozhodčího řízení, jakož i s Nařízením o nákladech rozhodčího řízení a také tak učinily a uvedené dokumenty tak považují za nedílnou součást této rozhodčí smlouvy. Smluvní strany si pro Řízení on–line zvolily e–mailové adresy uvedené v záhlaví objednávky, jejíž nedílnou součástí jsou tyto VODP.